• bg1
  • bg4
  • bg5

Campionat d'Europa Júnior i Joves Genets de Raid 2018

cto europa raid jj 2018L’equip estatal de Raid Júnior participarà el proper dijous 26 de Juliol al Campionat d’Europa de Raid, que tindrà lloc al meravellós Parc Natural Migliarino a San Rossore, Pisa, Itàlia.

La direcció tècnica de Raid de la RFHE, encapçalada pel Ripollès resident a Vic Ignasi Casas, va fer públics els binomis seleccionats per formar l’equip Nacional.

L’equip consta de 7 genets dels quals 6 són Osonencs. Bruna Pujols i Raquel Costa, classificades l’any anterior en 5ª i 7ª posició en el Mundial Júnior a Verona, on van aconseguir també la medalla de plata per equips. Martina Codina subcampiona d’España 2018. Jana Oms, que enguany ha aconseguit la victòria al raid de Tordera i una merescuda segona posició a Olost, Rocío Herrera, Clàudia Caruso i Laura Fernandez ambdues també classificades a Tordera i Olost respectivament.

L’equip de Jumas Team té seleccionats 4 cavalls Ulkiem Kelenn, SW Duo, Alys de Candesir i Shagya Irisz.

També formen part d’aquest equip, Túnez Cost de Josep Costa, Sahara Cost de Clàudia Caruso i CS Rogelia del Ripollès Francesc Capdevila.

Un cop més aquesta selecció mostra el gran potencial i l’excel·lent moment  d’aquesta disciplina hípica en la nostra comarca.

Molta sort a totes!

Sub galleries