• bg1
  • bg4
  • bg5

Raid Hípic Guilleries CEI ** + CEI *

raid guilleries 2018El proper cap de setmana, organitzat per l’Endurance Club Hípic, torna el Raid Internacional a Catalunya.

La primera inspecció veterinària serà per als participants del CEI ** a primera hora de la tarda de dijous. Divendres al matí els correspondrà als del CEI * i les carreres es disputaran el divendres 15 y dissabte 16

La sortida per a les dues Raid es realitzarà des del poliesportiu de Sant Hilari de Sacalm. Els participants del CEI ** recorreran un total de 120 km dividits en quatre fases, la primera de 40 km, la segona i tercera de 30 km i l'última de 20, mentre que els del CEI * hauran de completar 90 km dividits en tres fases de 40, 30 i 20 km.

El jurat estarà format per Daniel Fenaux com a president, acompanyat de Maite Estany, Josepa Cañellas i Montse Trilla com a vocals. Com a delegat tècnic assistirà Rafael Garrido i Fernando Uriarte actuarà com a cap de comissaris. La comissió veterinària estarà presidida per Guillermo Arnal, mentre que Ignasi Casas presidirà la de tractament.