• bg1
  • bg5

CEI *** + CEI ** + CEI * a Lluçanes

Raid de Lluçanes

Demà començarà el Raid Hípic de Lluçanes, organitzat pel Club Hipic & Club Hípic Olost, i que es desenvoluparà durant dos dies.

La cursa amb més recorregut serà la corresponent al CEI *** que es realitzarà durant dos dies, divendres 18 i dissabte 19, recorrent un total de 160 quilòmetres, dividits en tres fases diàries. Pel que fa la CEI ** la prova tindrà 120 quilòmetres, també els participants tindran dos dies per completar-los realitzant dues fases cada un d'ells. 90 quilòmetres és la distància que hauran de recórrer els participants del CEI * dividits en tres fases recorregudes durant una única jornada.

Durant els dos dies de competició la sortida tindrà lloc des de Olost. El jurat estarà presidit per Rafael Garrido, Rui Amant acudirà com a jutge estranger i Mathilde Beaur serà el cap de comissaris. La comissió veterinària la presidirà Guillem Arnal, el portuguès Antonio Farrin serà el veterinari estranger, mentre que Fabrizzio Pochesi assumirà la presidència de la comissió veterinària de tractament.