• bg1
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Tot a punt a Tordera per viure una gran competició de raid internacional

TORDERA 2018La localitat de Tordera acollirà aquest cap de setmana un bon nombre de genets i amazones per participar en els CEI***, CEI**, CEIYJ** i CEI*.

En la prova de major categoria, la corresponent al CEI ***, els participants hauran de recórrer un total de 160 quilòmetres dividits en cinc fases. Dues fases de 38 quilòmetres, una de 28 i una última de 19 seran les que hauran de recórrer els inscrits al CEI ** i del CEIYJ **. Aquests tres Raid es correran entre dissabte i diumenge. Alhora tindran lloc dues CEI * un cada dia, amb un total de 85 quilòmetres cada un, aquestes dues carreres estaran dividides en tres fases.

Aquest any el jurat estarà format per Fernando Carrilllo com a president, acompanyat d'Anna Maxenchs, Alain Roux com a vocals i Mathilde Beaur com a jutge estranger. El belga Daniel Fenaux acudirà com a delegat tècnic i Rafael Garrido actuarà de cap de comissaris que tindrà com a assistents a Javier Uriarte, Josepa Cañellas i Emilia Pierni.

La comissió veterinària estarà formada per Fabrizio Pochesi com a president acompanyat d'Antoine Seguin, Maria del Mar Lopez i Elke Peperkorn. Els veterinaris de tractament seran Eduard Gascon i Divina Esmoris.