• bg1
  • bg4
  • bg5

Celebrat amb èxit el Raid de Calonge

DSC 5423 minA la localitat de Calonge es va celebrar aquest cap de setmana 6a Gavarres Cup. La competició va reunir un total de 60 binomis que van concursar en les categories 0 *, VC-60 i VC-40.

Al 0 * la màxima puntuació per a la Copa Catalana la van obtindré tres binomis, Àfrica Pou i "Kyuubi Soska" que va completar les quatre fases en 5 hores, 53 minuts, 49 segons, sent la primera en creuar la línia d'arribada, Julia Montagne amb "Shamy de Boason" va finalitzar la cursa en 6 hores, 8 minuts, 39 segons i Mireia Serrabassa amb "Bon Jan N'Ado" (6:19:48).

Jordi Puig muntant a "Ramssa la Majorie" (5: 6: 12), Roger Codina amb "Sol En Si de Sommat" (5:06:42) i Montserrat Oller amb "Loxia Curvirostra" (5:24:23) van ser els millors de la categoria Sènior del VC-60. En aquest mateix Raid Venceslau Comas amb "Asia Cost" (5:14:19) i Carlota Pérez amb "Lulu de Masferrer" (5:25:18) van puntuar el màxim en les categories Júnior i Aleví respectivament.

Finalment, es va disputar el VC-40 on Ignasi Cases amb "Bithynia Leachii" (3:00:50) i Joaquim Friguls amb "Espurna" (3:06:08) van ser els més ràpids en completar les dues fases, aconseguint la millor puntuació. Dos júniors també van ser els més ben valorats per la lliga en aquesta cursa, Marta Juanola amb "Lanzarote Cost" (3:15:04) i Rut Badia amb "Lisboa Cost" (3:15:17). La aleví Mariona Fabre i "Fity", van ser els millors de la seva categoria, van finalitzar les dues fases en 3 hores, 8 minuts, 28 segons, sumant 12 punts per la lliga.