• bg1
  • bg4
  • bg5

Arriba la 6a Gavarres Cup

DSC 5024 minOrganitzat per Cano Endurance Team dissabte que ve tindrà lloc el Raid de Calonge, VC-40, VC-60 i 0 *

Les inscripcions per al CET0 * començaran  a les 7:45 i a les 08:05 es donarà la sortida de forma esglaonada, després d'haver passat el control veterinari. La cursa estarà dividida en quatre fases dues de 25 i dues més de 16 quilòmetres.

Després del 0 * serà el torn de les inscripcions del VC-60 i un cop finalitzat aquests es realitzaran les del VC-40. En aquestes categories els participants hauran de completar el recorregut de carrera en tres fases de 25, 16 i 25 quilòmetres, en el primer cas i en el 40 tindran dues fases de 25 i 16 quilòmetres.

El jurat de camp estarà format per Frank Esteve com a president, Laura Carbonells, Joan Cano i Dolors Trulls com a vocals. Jordi Abets assumirà les tasques de delegat federatiu.

La comissió veterinària estarà presidida per Àngels Prim, acompanyada de Soledad Guiñón i Anna Baraldés.