• bg1
  • bg3
  • bg4
  • bg5

20è Raid Hípic de Ripoll “Raid del Comte Arnau”

raid hipic ripollEl Country Club Hípic del Ripollès és l'encarregat d'organitzar aquesta nova edició del Raid del Ripoll, categories CEI ** i CEI *, que tindrà lloc durant aquest cap de setmana.

La inspecció veterinària pel 2 * està prevista el dijous a partir de les 16 h, mentre que la del CEI * serà el diumenge 27 a les 6:45 h. El president de la comissió veterinària serà l'italià Alfredo Grecco, i la també italiana Alessandra de Sanctis assistirà com a delegada veterinària estrangera.

Durant dos dies es recorreran els 144 quilòmetres de què consta el CEI ** dividits en tres fases diàries de 31, 25 i 16 quilòmetres. També tres fases són la que tindrà el CEI * que, es disputarà al llarg d'una sola jornada, els participants hauran de completar 86 quilòmetres, el que correspon a dues fases de 35 i una última de 16.

El jurat de camp estarà format pels membres Fernando Carrillo, Maria Uriarte, Josepa Canyellas, Maite Estany i Rafa Garrido com a president. Mathilde Beaur de França assistirà com a jutge estranger i delegat tècnic. Javier Uriarte, Rosa Montero i Marco Antonio Villamor formaran l'equip de comissaris.