• bg1
  • bg4
  • bg5

Campionat d'Europa de Raid Absolut 2017

Raid 2017 Bruselas europeo 17 agostoDijous 17 es celebrarà el Campionat d'Europa de Raid a Bèlgica, concretament a Brussel·les, organitzat per ASBL Promotion Endurance Equestre

El comitè organitzador té previst començar a rebre cavalls a partir de les 08:00 h del dilluns 14, realitzant la inspecció veterinària a mesura que van arribant. El Raid tindrà una longitud total de 160 quilòmetres dividit en cinc fases, la primera i la segona de 40 quilòmetres, dues més de 30 quilòmetres cadascuna i la ultima de 20 quilòmetres.

Representant a Espanya, aniran la bicampiona del món, Maria Álvarez; Omar Blanco, medalla de bronze al Campionat d'Espanya 2017; el subcampió del món, Alex Luque; l'actual campiona d'Espanya, Paula Muntala i el campió del món, Jaume Puntí.

Els cavalls que formaran l'equip seran T’aime de Coeur (castrat de 10 anys amb grans èxits en proves CEI 3 *), Twyst Maison Blanche (castrat de 10 anys, actual Campió del món), Echo Falls (apalousa de 11 anys i actual campió d'Espanya i d'Europa Júnior), Selif de la Nie (castrat de 11 anys experimentat en proves de 160 km) i Calandria PH (Angloarabe de 11 anys i Subcampiona amb Millor Condició en el Campionat del Món de raid 2016).

El president del jurat serà el belga Philippe Maquet, com a delegat tècnic acudirà l'irlandès Brian Dunn. Els francesos Denis Letartre i Jean Louis Leclerc seran el jutge estranger i delegat veterinari respectivament, mentre que la presidència de la comissió veterinària correrà a càrrec del brasiler Guihlerme Ferreira.