• bg1
  • bg4
  • bg5

Arriba el XVIII Raid del Collsacabra

img 4645La comarca d'Osona acollirà aquest dissabte una nova edició del Raid de Collsacabra, organitzat pel Club Hípic Cantonigros, disputant tres categories, 0 *, VC-60 - VC-40.

La competició s'iniciarà a les 7:45 hores amb la sortida corresponent al 0 *, competició dividida en quatre fases, els participants recorreran dues fases de 22 quilòmetres i dues més de 20, recorrent un total de 84 quilòmetres. En finalitzar les sortides del 0 * començaran les del VC-60 que estarà dividit en tres fases recorrent un total de 64 quilòmetres i finalment aquesta XVIII Edició es tancarà amb el VC-40, prova de dues fases una de 22 i una altra de 20 quilòmetres.

El jurat estarà format per Maite Estany com a president, Anna Maixencs i Josepa Cañellas com a vocals. En aquesta ocasió la representant de la FCH serà Maria Uriarte i

la comissió veterinària estarà presidida per Anna Jordà, acompanyada d'Anna Baraldés i Eduardo Alguacil.