Requisits per participar al Campionat de Ponis

polo FCH2A partir del dia 7 d'aquest mes s'obre el termini d'inscripció per al XXX Campionat d'Espanya de Ponis 2018, tots els genets i amazones han de presentar RMN  exigits per les disciplinas de CCE i SO, com també la sol·licitud per formar part dels equips de la FCH de DC.

Enguany és imprescindible presentar els resultats mínims necessaris (RMN) exigits per la RFHE, per poder acceptar la matricula de les modalitats de CCE i Salt d'Obstacles al Campionat d'Espanya de Ponis,   de manera que tots els interessats a participar al campionat han de fer un enviament URGENT a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. d'aquesta documentació.

Així mateix tots els genets i amazones interessats a formar part dels equips de la FCH de Doma Classica, han d'enviar la sol·licitud degudament emplenada a les adreces de correu electrònic a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. amb copia a  Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.  abans del dia 12.

RMN - Reglament Ponis  RFHE - Art.55
       Document equip FCH Cto Espanya Ponis DC