• bg1
  • bg5
  • bg6

Ja es coneix la llista de convocats per a l'europeu de Horseball Sub 16

18194988 262296907567233 2869767450619704338 nUn cop finalitzat el Campionat d'Espanya de Horseball 2018, ja es coneixen els jugadors de la categoria sub-16 que representaran Espanya en el proper Campionat d'Europa.

El Seleccionador Nacional Pau Crous Marti, juntament amb el Cap d'Equip Eduard Golet Grabalosa compten amb nou genets seleccionats dels quals set pertanyen a la nostra federació:

• Angela Ferrera Pérez                 Club Alforges, FCH
  • Elena Guerrero Cañellas            Club CEEC, FCH
  • Leyre Vicioso Buigues                Club Green Bay, FHM
  • Marian España Díaz                   Club Malla, FCH
  • Marlen Grundmann Adam          Club CEEC, FCH
  •  Ignacio Gutiérrez Sanz              Club Green Bay, FHM
  • Robert Planas Canaleta             Club Alforges, FCH
  • Saüc Vilà Gil                               Club Alforges, FCH
  • Pau Garcia Ribas                       Club Malla FCH

Com a preparació per a l'europeu, que tindrà lloc a la localitat anglesa de Bishop Burton, els jugadors estan convocats a una concentració durant aquest mes de juliol al C.H. de Banyoles que finalitzarà amb la participació en el torneig a Saint Georges d'Orques (França), els dies 13, 14 i 15 de juliol.

El programa definitiu i detallat amb les condicions de participació s'enviarà a cada genet seleccionat des de la RFHE. Qualsevol informació que es necessiti es pot sol·licitar a través del correu electrònic: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.