• bg1
  • bg5
  • bg6

CEEC, Banyoles “A” i Malla, Campions de la Lliga

IMG5017-minLa doble jornada disputada aquest cap de setmana a l’Hípica Les Deus de Banyoles ha servit per a definir els campions de les categories Pro Elit, Elit femenina i Sub16.

Els de Can Tramp no van donar peu a la sorpresa i revaliden el títol de lliga en categoria Pro Elit. El Banyoles “A” ha confirmat el domini mostrat durant tota la temporada a l’Elit femenina. El Malla es va imposar en la final del Playoff pel títol de lliga Sub16 a l’Alforges “A”, en l’única derrota en tota la temporada dels de Camós, emportant-se el títol cap a Osona.

El segon partit de la jornada de dissabte enfrontava a CEEC i Malla amb el títol de lliga en joc. Els de Cardedeu van ser clars dominadors del partit i van anar per davant en tot moment. A la mitja part els de Can Tramp ja guanyaven per 4-2. El Malla es va posar les piles després del descans i va aconseguir empatar el partit a set gols, però una P2 assenyalada amb el temps esgotat va permetre que Miquel Julià desfés l’empat i apropés el CEEC al títol. A la jornada de diumenge, el Malla no va haver de jugar per falta de jugadors disponibles per part del seu rival, el GT, i passava la pressió al CEEC, que no va fallar i es va desfer del Serrat per un clar 4-9, assegurant-se així el títol. Els de Moià, malgrat la derrota, s’asseguren la tercera posició de la lliga per davant d’Alforges, Banyoles i GT.

A l’Elit Femenina el Banyoles “A” va patir la primera derrota de la temporada a mans del CEEC en el que va suposar la gran sorpresa de la jornada. Tot i això, les del Pla de l’Estany no han vist trontollar el títol. A la lliga les han seguit les jugadores del Banyoles “B”, que en la temporada posterior a l’ascens a la màxima categoria s’han elevat com a revelació i han assolit la segona posició del campionat. El CEEC torna a aconseguir la tercera plaça, per segona temporada consecutiva. Les posicions de la part baixa de la categoria han estat per El Serrat, GT i Alforges, que acaba últim.

En categoria Sub16 tots els camins portaven cap a un partit decisiu en la disputa pel títol. Malla i Alforges “A” van fer un playoff perfecte i es trobaven a l’última jornada amb tot per decidir. Els de Camós arribaven sense haver perdut cap partit en tota la temporada però un inici en tromba dels osonencs va descolocar als guanyadors de la lliga regular, que no van poder remuntar i van acabar claudicant al gran partit dels blaus, que van aconseguir un meritori 7-11. El tercer lloc del podi de la categoria va ser pel CEEC, que en l’altre partit del playoff pel títol es van imposar a l’Alforges “B” per un clar 3-7. Al playoff per la cinquena posició de la categoria, el GT no va tenir rival. Amb tres victòries en tres partits els de Folgueroles acaben en cinquè lloc. Per darrere seu, Esparreguera, El Serrat i Camprodon tanquen la classificació d’una categoria que ha fet un salt de qualitat i que es presenta molt atractiva de cara a properes temporades.

Propera jornada: 27-05-2018 a l’HÍPICA GT, FOLGUEROLES.

Font: Horseballa Catalunya

IMG5220-min