• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

Una Jornada d’elit, intensa i acompanyada de pluja, vent i molt fred

IMG7905L’Hípica Can Tramp ha acollit aquest diumenge 4 de febrer la desena jornada de la XIX Lliga Catalana de Horseball,

Els protagonistes han estat les categories d’elit acompanyades dels Cadets Sub 14 i Sub 16.  Aquesta darrere trobada s’ha desenvolupat sota la pluja, el vent i el fred, això ha provocat alguns endarreriments en els parits. Però malgrat els entrebanc causats pels factors climatològics, la jornada ha tingut uns resultats excel·lents, tant pel que fa a l’assistència com per l’alt nivell de tots els partits disputats.

Els Cadets Sub 14 han sigut els primer en trepitjar el terreny de joc. L’equip vigatà de GT ha guanyat per 7 gols a 4 a l’equip local, el CEEC. La Berta i en Jacint, jugadors de GT, han explicat entusiasmats que “estan molt contents del partit ja que han guanyat i han jugat bastant bé”. Posteriorment l’Esparreguera s’ha enfrontat amb els joves del Serrat, els quals han guanyat per 8 gols a 3 al conjunt del Baix Llobregat. La Carlota, jugadora de l’Esparraguera, ha comentat que “malgrat haver-hi posat moltes ganes, el partit podria haver anat millor”.

Dins de la categoria Sub 16 és on s’han vist els partits més desiguals d’aquest diumenge. Qui ha obert primer el marcador ha estat l’equip de GT, els osonencs han guanyat amb contundència els de Camprodon per 13 gols a 0. La Núria, la Sònia, la Júlia i la Sara, integrants de l’equip de Camprodon, han comentat que  “encara que aquest partit no hagi sigut amb un resultat gaire agradable, això ens fa motivar, i esperem poder millorar de cara el següent partit, ja que hem tret el millor de nosaltres”. Els genets i les amazones de l’Esparreguera s’han vist superats amb claredat pel CEEC per 3 gols a 11. El Malla s’ha endut la victòria davant l’Alforges B per 9 gols a 4. I, finalment, el partit amb més distància, l’han protagonitzat l’Alforges A i el Serrat, l’equip de Banyoles s’ha imposat  de manera contundent als moianesos per 16 gols a 1.

A continuació ha sigut el torn de les noies. L’Elit Femení ha viscut una jornada intensa i plena d’emocions.  Les amazones de l’equip local han empatat a 8 gols contra el Banyoles A. Després d’una lluita sense treva, cap dels dos equips ha pogut batre l’altre. Seguidament s’ha jugat el partit que ha afrontat l’Alforges contra les de GT. Les joves de Banyoles han guanyat al conjunt de la comarca d’Osona per 8 gols a 6. En canvi, qui no ha pogut posar-se per davant el marcador ha estat El Serrat, quieha perdut per 2 gols a 7 davant del Banyoles.

I, finalment, han tingut llocs els partits de la categoria Sénior Elit i els més esperats d’aquesta questa última jornada de la Lliga Catalana de Horseball, ja que s’han enfornat alguns dels millors jugadors del món. El primer partit la disputat l’Alforges que ha guanyat per 10 gols a 7 a l’equip de Guillem Tañà, malgrat haver lluitat fins el final, els osonencs s’han vist superats per un Alforges que ha sortit a tot gas. Álvaro Viu, jugador de l’Alforges, ha fet una valoració molt positiva del partit dient que “està molt satisfet ja que hem jugat contra GT, un equip que últimament juga molt bé”. “Nosaltres portàvem uns dies que no acabàvem d’encertar, però avui hem jugat amb cap, que era el que ens faltava en els últims partits” ha afegit, “i hem aconseguit una victòria molt merescuda i només vull felicitar als dos equips, però sobretot al meu per aquesta victòria” ha conclòs. Posteriorment ha sigut el torn dels nois del Banyoles que han perdut davant El Serrat per 6 gols a 12.  El partit que enfrontava a Gil Carbonés, jugador del Malla i Miquel Julià, jugador del CEEC ha estat el darrer partit jugat dins de la categoria Sènior. Ha estat sense dubte el partit de la jornada i el més desitjat per la gran majoria dels aficionats. Després d’un joc d’altíssim nivell, ple d’intensitat, rivalitat i agressivitat, el Malla ha aconseguit derrotar el CEEC per 4 gols a 2.

Propera jornada: 18-02-2018 al CLUB HÍPIC ESPARREGUERA

Font: Horseball Catalunya