• bg1
  • bg5
  • bg6

El frec-a-frec dels equips sènior a 1a Elit

DSC05078L’Hípica Can Tramp de Cardedeu ha acollit aquest diumenge 26 de novembre la cinquena jornada de la XIX Lliga Catalana de Horseball. Els equips d’elit han sigut els protagonistes d’aquesta darrera trobada.

Però qui ha acabat completant aquest emocionant dia han estat les altres categories participants, els Cadets Sub 14, Sub 16 i Tercera Mixte. El diumenge s’ha desenvolupat respectant els tempos prèviament acordats i dins del bon ambient que caracteritza el Horseball català.

Els Cadets Sub 14 de Can Tramp han estat els primer en obrir el marcador jugant contra els joves del Serrat. Ambdós equips han lluitat de valent per endur-se la victòria, però finalment el resultat ha acabat amb un empat (6-6).

Dins de la categoria de Sub 16 és on s’han vist els resultat més desiguals de la jornada. L’Esparreguera ha abatut el Camprodon per 11 deixant els ripollencs amb un 2 al marcador. Qui tampoc ha tingut el millor dia ha estat El Serrat que ha perdut davant de l’Alforges B, un equip que acabat imposant-se amb 10 gols a 4 davant dels moianesos. L’anècdota d’aquest diumenge l’ha protagonitzat l’Alforges A que també ha guanyat als seus contrincants, l’equip osonenc de Malla, per 10 gols a 5. Però sense dubte els que s’han llevat amb el peu dret han estat l’Hípic GT i el CEEC, que han disputat un dels partits més ajustats de la categoria, després d’una lluita intensa, els de Cardedeu s’han endut la victòria quedant 5-7. Marlen Grundmann, jugadora del CEEC i marcadora de dos gols en el partit ha comentat que “està molt contenta per haver guanyar el partit contra un rival tant fort i sòlid com l’equip de GT. I ha afegit que “això ha provocat que el resultat final s’hagi disputat fins l’últim minut, i ha afegit que “tots dos equips han competit de valent”

Els equips Sènior de 1a d’Elit han demostrat la seva gran solidesa i professionalitat, deixant ajustats tots els marcadors, fins a l’últim segon ningú ha pogut esbrinar quin seria el desenllaç del partit. L’equip del Malla ha guanyant per 9 gols a 7 al C.H. Banyoles. Gil Carbonés, millor jugador del món i jugador del Malla a assegurat que “ha sigut un partit bastant dur i molt igualat, fins l’últim moment no ens hem posat per davant” i ha afegit que “hem fet bona feina, hem tirat el partit endavant i finalment ens hem endut la victòria”. Però qui ha deixat constància d’aquest frec-a-frec viscut avui a Cardedeu, ha estat El Serrat derrotant l’Alforges per només 1 gol de diferència (9-8). el mateix a passat amb el CEEC que ha sabut com abatre els de l’Hípic GT, els vigatans han acabat perdent per 9-10.

L’Elit Femení també ha obtingut uns resultats desiguals. Les noies de l’Alforges han perdut davant de les joves del Serrat per 5 a 9. La Roser i Eli de l’equip Les Alforges han comentat que “malgrat la derrota i ser un equip bastant nou, han jugat molt be, ja que cada vegada se senten més còmodes dins del terreny de joc”. Les vigatanes de l’Hípic GT tampoc han estat encertades en aquesta cinquena jornada i s’han vist derrotades per les amazones del Banyoles A, qui han guanyat amb contundència a les osonenques per 10 gols a 4. Les noies de l’equip d’elit C.H. Banyoles A, equip format per la Laura la Justine, la Irene, l’Andrea i la Clara, han explicat que “han acabat el partit amb molt bones sensacions, ja que han sortit molt connectades gràcies a la bona compenetració que tenen entre totes” i han conclòs que “això els ha permès endur-se el partit amb un molt bon resultat”. Finalment les jugadores del Banyoles B s’han imposat davant les del CEEC quedant 7-3.

Can Costa i West-Fork han tancat aquesta darrera jornada de la Lliga Catalana de Horseball. El grup de Cornellà de Terri ha guanyat de manera clara als reusencs per 11 gols a 5.

Propera jornada: 03-12-2017 al CLUB HÍPIC ESPARREGUERA

Font: Horseball Catalunya