• bg1
  • bg5
  • bg6

Arrenca el Campionat d'Europa de Horseball

Europeo HorseballA partir de dimarts 8 i fins el dissabte 12 la localitat francesa de Saint Lô acollirà el Campionat d'Europa 2017 de les categories Pro-Elit, Femenina i Sub 16

Seleccion Cto EuropaLa selecció espanyola Pro-elit estarà formada per Gil Carbonés (CEEC), Marià Clavell (Malla), Adrià Crous (CH Banyoles), Gerard Garcia (Hípic GT), Miquel Julià (CEEC), el debutant Nil Seall (El Serrat), Aleix Velasco (Malla) i Carles Vilà (CEEC).

Laura Font (CH Banyoles), Irene Menéndez (CH Banyoles), Mireia Masjuan (CEEC), Andrea Valderas (CH Banyoles), i les debutants Georgina Gallart (CEEC) i Clara Purtí (El Serrat), seran les catalanes de l'equip femení juntament amb les  palentines Laureana de Pardo (Glitters) i Lucía de Prado (Glitters). De la selecció Sub-16  formaran part Jani Cabau (Malla), Electra Dumons (Hípic GT), Marian España (Malla), Laia Ferreiro (Alforges), Marlen Grundmann (CEEC) i Laura Guerrero (CEEC), i els jugadors de la comunitat de Madrid Dani Bergasa (Sharks) i Andrea Iglesias (Green Bay)

Molta sort a tots!