• bg1
  • bg5
  • bg6

Horseball, Doma Clàssica i Alta Escola a West Fork

horseball altaCap de setmana complet en l'Hípica West-Fork, a Reus, que el dissabte 17 de juny acollirà la final de la Lliga Catalana de Horseball

Horseball 17 junio

Per primera vegada la província de Tarragona acollirà una final d'aquesta disciplina., A la qual acudiran nombrosos mitjans de comunicació, destacant la retransmissió dels partits d'elit per TV3.

I el diumenge dia 18 concurs de doma clàssica 0 * i 1 *, així com un altre d'alta escola.

A la Doma les proves que formaran part de l'1 * seran les corresponents a preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Benjamins, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, Juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi, mentre que en el 0 * es disputaran AP Prèvia, AP i Rerises 1, 2, 3 i 4. El jurat estarà format per Dominique Grillot, com a president, Socorro Blas i Erik Balasch com a vocal. Eva Maria López serà la representant de la FCH.

En el concurs d'alta escola es podrà participar en les categories de Benjamins, Alevins, Infantils, Juvenils, Cavalls Joves, Mig i Intermig, les proves seran jutjades per Socorro Blas i Dominique Grillot.