• bg2
  • bg7
  • bg8

Celebrat un concurs d'enganxes a Mas Paguina

Mas Paguina 4 febrero 2018Un bon nombre de llimoneres es van donar cita, el cap de setmana passat, per participar en el concurs d'enganxes de doma organitzat pel Club Hipic Estartit -Torruella de Montgrí.

Durant el diumenge es van celebrar les reprises 3 i 3B per llimoneres. Carles Cruset com a cotxer i el Goom David Bonet amb el seu cavall "Tango" van ser els guanyadors de la Reprise 3, la segona posició va ser per al cotxe tirat per "Kento" dirigit per Joan Saguer acompanyat de Mar Sabrià com a Groom i la parella formada per Josep Salvi i Núria Olive van ocupar la tercera plaça amb "Sekret".

Pel que fa al reprise 3B la victòria va ser per  Raquel Picas i Mar Sabrià que portaven enganxat a "Martintxo", seguits del cotxe tirat per "Zando" amb Jordi Castelló com a cotxer i Angel Codina com a groom. La tercera posició va ser per  Pere Lloveras acompanyat de Max Monraba que portaven enganxat a "Dragona IV".

Mas Pagina 1 4 febrero 2018Mas Paguina 2 4 febrero 2018