• bg2
  • bg7
  • bg8

Convocatòria Examens Galops de Enganxes

ENGANXESLa Federació Catalana d'Hípica organitza dues convocatòries d'examens de Galops pels propers dies 7 de Gener i 4 de Febrer a les instal·lacions de la pista de enganxes que té la Federació a la localitat de Torroella de Montgrí.

A partir de les 10:00 i durant les jornades es realitzaran proves dels nivells de galops 4 al 7 de enganxes. S'ha designat com a examinadors a Raquel Picas i Esteve Bas, ambdós Tècnics amb la especialitat de enganxes.

Recordem que la pista de la Federació está situada dins de les instal·lacions del Club Hípic L'Estartit, a la adreça Camí de la Gola, 43 - L'Estartit. Per a qualsevol consulta us podeu dirigir a Raquel Picas al e-mail Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.