• bg2
  • bg6
  • bg7
  • bg8

Noticia pels amics de l’enganxe

2017 09 17 PHOTO 00000042Des de la Federació Catalana d’Hípica ens complau comunicar-vos que la nova pista d’enganxe de la FCH, situada al Club Hípic Estartit-Torroella de Montgrí (L’Estartit),

ja està llesta per tots aquells federats del món de l’enganxe que i vulguin anar a entrenar. Només cal que aviseu al club, per tal que aquest us garanteixi que es pot utilitzar la pista (podria ser que la pista no es pogués utilitzar, per exemple en el cas que hagués plogut molt o que hi hagués algun clínic, concurs... organitzat)

La zona, compta amb el terreny anivellat, ben premsat i el perímetre tancat. Tres obstacles fixes de marató i la pista de Doma amb les lletres corresponents. Tot plegat, a disposició de tot els aficionats que tinguin la Llicencia Federativa vigent.

Recordem requisit indispensable per poder accedir a la pista:

ESTAR AMB LA LLICENCIA FEDERATIVA VIGENT EN L’ANY EN CURS

Contacte amb el Club ETM:

• - Telf: 667 49 25 23  /  972 75 14 72