• bg2
  • bg7
  • bg8

Convocatòria Extraordinària Examens de Galops d'Enganxe

Cristina FreixedesLa Federació Catalana d'Hípica organitza una convocatòria d'examens de Galops, pel proper dia 15, a les instal·lacions de la pista de enganxes que té la Federació a la localitat d'Estartit.

A partir de les 9:30h i durant la jornada es realitzaran proves dels nivells de galops 1 al 7 d'enganxes. S'ha designat com a examinadors a Raquel Picas i Esteve Bas, ambdós Tècnics de nivell II amb la especialitat d'enganxes.

Recordem que la pista de la Federació està situada dins de les instal·lacions del Club Hípic L'Estartit - Mas Paguina, a la adreça Camí de la Gola, 43 - L'Estartit. Per a qualsevol consulta us podeu dirigir a Raquel Picas al e-mail Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

En aquesta convocatòria, donat que està organitzada per la Federació, només es cobrarán les taxes, que són 40 € pels galops 1, 2, 3, 5 i 6 i de 45€ pel 4 i 7. Recordem que s'ha de tenir la llicència federativa en vigor.