• bg2
  • bg6
  • bg7
  • bg8

Una vintena de cotxes a l'Indoor de Campllong

Campllong Carla Resclosa 2018Organitzat pel Club d'Enganxes de les Comarques de Girona, es va celebrar el diumenge 8 un concurs d'enganxes formant part dels actes programats a la Fira de Primavera de Campllong.

Concurs de Setmana Santa a Mas Paguina

Cartell copia 1 abril estartisClub Hipic Estartit-Torroella de Montgrí organitza un concurs de Doma amb Enganxes, més un Indoor, per Troncs, Llimoneres i Ponis, el diumenge 1 d'abril

Curs i Seminari per a Caps de Pista d’Enganxes

Cristina FreixedesLa Comissió de Enganxes de la RFHE juntament amb el Comitè Tècnic de Dissenyadors de Recorreguts convoquen un curs i seminari a Salteras, Sevilla,  del 2 al 4 de febrer.

Combinada d'enganxes a la "Fira de Primavera Campllong"

cartell fira de campllong 2018 destacatDins dels actes programats a la 36 edició de la Fira de Primavera de Campllong que tindrà lloc aquest cap de setmana, el diumenge se celebrarà una combinada d'Enganxes per Troncs i Llimoneres.

Celebrat un concurs d'enganxes a Mas Paguina

Mas Paguina 4 febrero 2018Un bon nombre de llimoneres es van donar cita, el cap de setmana passat, per participar en el concurs d'enganxes de doma organitzat pel Club Hipic Estartit -Torruella de Montgrí.

Convocatòria Examens Galops de Enganxes

ENGANXESLa Federació Catalana d'Hípica organitza dues convocatòries d'examens de Galops pels propers dies 7 de Gener i 4 de Febrer a les instal·lacions de la pista de enganxes que té la Federació a la localitat de Torroella de Montgrí.

Èxit de participació a Mas Paguina

mas paguina 1 abrilUn bon nombre de cotxes es van donar cita el diumenge de Pasqua, per participar en els concursos d'enganxes de doma i indoor, organitzat pel Club Hípic Estartit-Torroella de Montgrí.

Concurs de Doma amb Enganxes

Cartell doma 4 febrerEl Club Hípic Estartit - Torroella de Montgri celebra aquest cap de setmana, un concurs d'Enganxes de Doma per Troncs i Llimoneres.

Celebrat el Campionat de Catalunya de TREC Enganxat

IMG0727Els proppassats 3, 4 i 5 de novembre es va dur a terme el Campionat de Catalunya de TREC Enganxat a la zona de riuet de Platja d’Aro.