• bg2
  • bg6
  • bg7
  • bg8

Noticia pels amics de l’enganxe

2017 09 17 PHOTO 00000042Des de la Federació Catalana d’Hípica ens complau comunicar-vos que la nova pista d’enganxe de la FCH, situada al Club Hípic Estartit-Torroella de Montgrí (L’Estartit),

Convocat un curs per a caps de pista d’enganxes

IMG 20161015 WA0010La Vocalia de Jutges i Caps de pista de la FCH en col·laboració amb la Comissió d'Ensenyament i Titulacions i la Comissió d’Enganxes de la FCH, convoquen un curs per caps de pista territorials

XXXVII Campionat d'Espanya d'Enganxes, amb participació catalana

Cpto Espa EnganchesA Àvila, concretament a la Finca El Quemado, demà comença el Campionat d'Espanya d'Enganxes, en el qual aquest any dos Llimoneres i tres Troncs seran els nostres representants.

Convocatòria Extraordinària Examens de Galops d'Enganxe

Cristina FreixedesLa Federació Catalana d'Hípica organitza una convocatòria d'examens de Galops, pel proper dia 15, a les instal·lacions de la pista de enganxes que té la Federació a la localitat d'Estartit.

Alfons Sabaté en Troncs i Javier Monforte en Llimoneres guanyen a Platja d'Aro.

derbi enganchesCelebrat amb èxit el derbi d'enganxes que estava previst per a aquest diumenge a la localitat gironina de platja d'aro.

II Combinada Montgrí-Medes "Memorial Narcís Paguina"

Estartit MedesLa comissió de TREC organitza aquest cap de setmana a l'Estartit un concurs autonòmic per Troncs i Llimoneres.

I Prova Marató d'Enganxes a la pista de la FCH

maraton enganches septiembreEl Club Hípic Estartit, organitza la I Marató d'Enganxes, categoria territorial 0 *, per Quartes, Troncs i Llimoneres, que tindrà lloc a la pista de la FCH situada a l'Estartit.

Derbi d’Enganxes de Platja d’Aro

DERBI PDA 2017Un Derbi territorial 0* per Troncs, Llimoneres i Junior està previst el diumenge 18 a Platja d'Aro, organitzat pel Club d'Enganxes de les Comarques de Girona.

Derbi d'Enganxes de Campllong

PORTADA FIRA 2017 petitEl Diumenge 23 dins dels actes de la 35a Fira Comarcal de Primavera de Capllong la Comissió de TREC organitzarà un Derbi d'Enganxes.