• bg1
  • bg4
  • bg5

Celebrat el Campionat de Catalunya de Doma Vaquera i Alta Escola

Cto Cat DV West NovUn bon nombre de genets i amazones es van donar cita aquest cap de setmana, a l'Hípica West Fork, per participar en els campionats 2017, on les finals es van disputar el diumenge.

El Club El Caballo y su Arte celebra un concurs d'Alta Escola

AE CastelloSituat a la Carretera de Sant Pere Pescador, Castelló d'Empúries, el club "El Caballo y su Arte" celebrarà el proper diumenge, dia 24,  un CAEET1 *

Aclariment al Reglament per al Campionat de Catalunya d'Alta Escola

Castellar25A continuació podeu consultar la nota aclaridora realitzada per la Comissió d'Alta Escola de la Federació Catalana d'Hipica per al Campionat de Catalunya 2016

West Fork celebra dos Campionats de Catalunya (2)

cartel DV AE buenoAl llarg del cap de setmana se celebraran els Campionats de Catalunya 2017 corresponents a les disciplines de Doma Vaquera i Alta Escola a les instal·lacions de la Hipica West Fork de Reus.

Horseball, Doma Clàssica i Alta Escola a West Fork

horseball altaCap de setmana complet en l'Hípica West-Fork, a Reus, que el dissabte 17 de juny acollirà la final de la Lliga Catalana de Horseball

Alta Escola a El Club El Caballo y su Arte

antonio-maldonado-viernesLes instal·lacions d’El Club El Caballo y su Arte a Castelló d’ Empúries acolliran diumenge un concurs d'Alta Escola Territorial puntuable pel Campionat de Catalunya.

Campionat de Catalunya d’Alta Escola 2017

dsc05198 medA causa de la poca participació durant l'any en les competicions d'alta escola, la comissió d'alta escola ha decidit que el Campionat sigui obert a tots els interessats a competir en el mateix, sense ser necessari les proves de qualificació.

L'Alta Escola prepara la temporada

cavallEl passat 13 de gener, la comissió de Doma d'Alta Escola Espanyola de la Federació Catalana d'Hípica es va reunir a Sevilla a la seu de la Federació Andalusa.

Salt, Doma Clàssica i Alta Escola a la Fira de Sant Jaume 2016 (3)

13631422 588191578030481 2780643314053379485 nEls propers dies 22, 23 i 24 de juliol tindrà lloc una nova edició de la Fira de Sant Jaume, que organitza Reus Promoció amb la col·laboració de l’Associació dels Amics dels Cavalls de les comarques de Tarragona, al recinte del Parc de la Festa, al camí del Roquís.