• BG
  • bg8
  • bg4
  • bg5

Celebrat un concurs de vaquera a Centelles

Castellar44buenaTal com estava previst el diumenge va tenir lloc a la Hípica Manubens un concurs territorial de doma vaquera en el qual es van disputar cinc proves.

Dakota Prados muntant a "Oporto" va ser l'única participant en la prova d'Alevins Promoció i va aconseguir la millor nota (139,00) en Alevins, on la segona posició va ser per  Roger Andreu amb "Cohiba" (129,17) i Carla Roselló amb "For Kandahar" (128,17) va finalitzar tercera.

En Iniciats les tres primeres posicions van ser per  Carlos Pirez i "Cristal" (209,17), Raul Castell amb "Ron" (202,17) i Ismael Peña amb "Mustang" (194,17). Jorge Domínguez muntant a "Maño" guanyava en Domats amb una puntuació de 277,83, seguit de Ramon Om amb "Jose Tomas" (271,33) i de Jose Fco. Sole amb "Torrent" (266,50).

Finalment en la Intermèdia I victòria d'Àngels Mencos i "Galahad" (184,67), segona posició per  Juan Roig muntant a "Eterea" (167,679) mentre que amb una mitjana de 167,33 Rubén Rodríguez i "Bambino HO" van haver de conformar-se amb la tercera posició.