• BG
  • bg4
  • bg5

Convocat un curs de promoció a Jutge Nacional B d’Equitació de Treball

Pedro Torres Equitacion de trabajoEl Comitè Tècnic Nacional de Jutges (CTNJ) en col·laboració amb la Federació Hípica de Castella i Lleó, convoquen un curs / seminari d'Equitació de Treball.

El curs d’ascens a Jutge Nacional "B" d'Equitació de Treball està dirigit per a tots aquells jutges territorials, que compleixin els requisits que estableix el Reglament del CTNJ, mentre que el seminari va dirigit als jutges nacionals que hagin perdut l'activitat o necessitin reciclatge.

El curs / seminari se celebrarà a Salamanca, al recinte firal de l'Excma. Diputació provincial de Salamanca (Ctra. N-620 Km 246) els dies 3 i 4 de febrer 2018. La direcció del curs anirà a càrrec de Jose Julian Marró acompanyat per Antonio Pedro Andrade que assistirà com a ponent.