• BG
  • bg4
  • bg5

Campionat de Catalunya de Doma Vaquera

doma vaqueraAl llarg del cap de setmana a les instal·lacions del Caballo y su Arte a Sant Pere Pescador, Girona, tindrà lloc el Campionat de Catalunya 2018 de Doma Vaquera.

El primer concurs nocturn de la temporada es va celebrar a West Fork

wforkDos concursos territorials de doma clàssica categories 0 * i 1 *, més un altre de doma vaquera es van celebrar el dissabte 30 a la nit a Reus.

Doma Vaquera a Can Calot

31347988 991745047657827 3413132393266020352 nOrganitzat per Amics de la Doma Vaquera el diumenge 17 es podrà gaudir d'un concurs territorial de vaquera a l'Hípica Can Calot de Tona.

Celebrat un concurs de vaquera a Centelles

Castellar44buenaTal com estava previst el diumenge va tenir lloc a la Hípica Manubens un concurs territorial de doma vaquera en el qual es van disputar cinc proves.

Quatre concursos tindran lloc al West Fork

West Fok 30 junioL'hípica West Fork de Reus celebrarà el dissabte 30, quatre concursos nocturns, Alta Escola, Doma Vaquera i Doma clàssica de 0 * i 1 *

Clínic de Rafael Arcos a Can Alzina

DSC0211-0-minDurant el cap de setmana passat, a les instal·lacions de Club Hípic Can Alzina a Polinyà, es va celebrar un clínic de Doma Vaquera.

Doma Vaquera a l'Hipica Manubens

Doma VaqueradvOrganitzat per Amics de la Doma Vaquera el diumenge 8 es podrà gaudir d'un concurs territorial de vaquera a l'Hípica Manubens a Centelles.

Tona va gaudir amb la Doma Vaquera

DVA les instal·lacions de Can Calot es va celebrar diumenge un concurs territorial de Doma Vaquera.

Convocat un curs de promoció a Jutge Nacional B d’Equitació de Treball

Pedro Torres Equitacion de trabajoEl Comitè Tècnic Nacional de Jutges (CTNJ) en col·laboració amb la Federació Hípica de Castella i Lleó, convoquen un curs / seminari d'Equitació de Treball.