• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

Tot és a punt a Llampaies per la "Ruta Costa Brava"

ruta costa brava 2018Aquest cap de setmana començarà en el C.E. Alt Empordà la 6a edició de la Ruta, amb els dos primers concursos de salt, un territorial y un nacional 1*

Els concursos es desenvoluparan al llarg de tres jornades de divendres 3 a diumenge 5. Pel que fa al nacional serà d'1 * i es disputaran les proves corresponents a la categoria del concurs. El territorial 0 * tindrà un total de sis proves diàries d'altures compreses entre 0,60 i 1,20 m, més una complementària de 0,40 per als genets novells.

El jurat estarà format per Griselda Cristòfol com a president, Carlos Gracia serà el vocal, Albert Bernat actuarà de cap de pista i Leonor Brozgol assumirà les tasques de delegat federatiu.