• bg1
  • bg5
  • bg6

CSN *** + CSNCJ a la Cerdanya

RUTA DE LA CERDANYA 2018Amb la disputa aquest cap de setmana dels concursos nacionals de salt d'obstacles al Club Hipic Cerdanya, es donarà per finalitzada la Ruta de la Cerdanya 2018.

El concurs començarà el divendres 27 i es desenvolupés al llarg de tres jornades. Diàriament es disputaran quatre proves d'1,20; 1,25; 1,30 i 1,35. Diumenge es celebrarà el Gran Premi, prova més important del concurs, el recorregut tindrà una alçada màxima de 1,40 m i serà jutjat sota el barem A amb cronòmetre i desempat. Referent al concurs de cavalls joves les proves seran les corresponents per a 4, 5 i 6 anys.

El jurat estarà format pels mateixos membres que la setmana anterior. Luis Almendros com a president i Carlota Guerra com a vocal. Carmen Teres assistirà com a comissari i Fernando Moreno serà l'encarregat de dissenyar els diferents recorreguts tenint com a adjunt a Gabriel Romero. La FCH ha designat com el seu representant a l'Anna Sole Boixés.