• bg1
  • bg5
  • bg6

Marc Boncompte guanya el Gran Premi del Champion

champion horse web 1Bona participació en el "Tofeu Costers del Segre" celebrat el cap de setmana al Champion Horse Club de Lleida amb un CSN*

El concurs es va desenvolupar durant dos dies, i van tindrà lloc  tres proves oficials diàries. Carlota Juarez i "Printemps de Buissy" van ser els guanyadors de 1,10 dels dos dies finalitzant el concurs sense cometre cap enderroc. Alberto Gimeno amb "Rigolote de Belval" va ocupar la segona posició les dues jornades, mentre que la tercera posició de dissabte va ser per a Natalkya Zakrevskaya amb "Cariñosa CXCVI" i Sergi Vendrell amb "Va Tout" la va ocupar el diumenge.

Victòria a 1,20 de dissabte per  Jaime Martínez amb "Kostean M" i d'Oriol Pradells amb "Lilo Cop" diumenge. El primer dia de competició la segona i tercera posició van ser per  Manuel Cata amb "Hurricane 0" i per Fernando Barreda amb "Remake".  Pol Chicote amb "Bambolua des Forêts" i Jorge Gimeno amb "Riche Roche" les van ocupar el  diumenge.

Marc Boncompte i "Capricho de Champion" van guanyar 1,30 de la jornada inaugural i van ser els més ràpids dels quatre binomis que van passar al desempat del gran premi, proclamant-se així guanyadors de la prova més important del concurs. Manuel Cata i "Charmant" van ser segons i Oriol Pradells amb "Zoom Bareliere Z" tercers.