• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

Comença el tour de "Coralius"

Coralius BCNALGALOP 02El cavall "Coralius" de #BCNalgalop ha iniciat el seu tour per la ciutat, segueix-lo, fes-te una foto amb ell i aconsegueix entrades per al CSIO Barcelona d'octubre.

Dilluns el Parc d'Atraccions del Tibidabo va rebre una visita molt curiosa. Es tracta de “Coralius”, el cavall de fibra de vidre que protagonitza la tercera edició de l'acció #bcnalgalop de la Barcelona Equestrian Challenge (BECH). Aquest simpàtic equí, decorat i pintat pels alumnes de primer de primària de l'Escola Sant Joan Baptista de la Barceloneta, realitzarà un tour aquest estiu per alguns dels llocs més emblemàtics de Barcelona, ​​a l'espera de l'arribada a l'octubre del CSIO Barcelona , la competició eqüestre de l'any.

2018 cartel bcn galop AF

Els nens i nenes han creat a "Coralius" partint de colors i motius de la mar com un símbol de la riquesa de la biodiversitat marina, per recordar-nos la importància de la seva cura i preservació

El Tibidabo és la primera parada del tour de "Coralius" que estarà allà fins el proper diumenge 15 de juliol. Durant aquestes setmanes s'activarà un sorteig a la pàgina de Facebook i d'Instagram del CSIO Barcelona i tot aquell que es faci una foto amb ell i la pengi amb el hashtag #bcnalgalop podrà guanyar entrades per al CSIO Barcelona 2018, que se celebrarà del 4 al 7 d'octubre al Reial Club de Polo de Barcelona.

La seva ruta seguirà al mes de juliol pel Museu Olímpic (16-22 de juliol) i el centre comercial L'Illa Diagonal (23-30 de juliol). Al setembre visitarà als Jardinets del Palau Robert (3-9 de setembre) i tancarà la seva circuit en el CSIO Barcelona l'octubre (4 -7 d'octubre).