• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

El Polo acomiada la temporada amb la “Ruta Condal”

Torres con OrpheeLa pista olímpica del Reial Club de Polo de Barcelona acollirà el proper cap de setmana el primer dels dos concursos de salts nacionals, que es disputaran al llarg del mes de juny a les instal·lacions olímpiques del club barceloní.

Han confirmat la seva participació  en aquest CSN4* més de tres-cents binomis amb genets i amazones procedents de totes les comunitats espanyoles. Armando Trapote, Primitivo Nieves, Francisco Goyoaga, Joel Vallès, Mariano Martínez Bastida, Alejandro Vilches, Marta Fdez. Andrade, Jesús Torrres i Raquel Gatell, entre molts altres, prendran part en aquest esdeveniment que, juntament amb el de la setmana que ve, seran el preàmbul dels XVIII Jocs del Mediterrani les proves hípiques començaran el dimecres, 27 de juny.

Al llarg de tres jornades es disputaran un total sis proves oficials diàries amb altures entre 1,20 i 1,45 metres i les proves de cavalls joves de 5, 6 i 7 anys (les dues últimes puntuables per Ancades), a més de les complementàries (1, 1,10 m) que tindran lloc de forma simultània a la pista de cavallerisses.

Elena Boix, com a directora tècnica del concurs, serà l'encarregada de dissenyar els diversos traçats d'una competició que arribarà diumenge al seu punt més àlgid, amb la disputa del Gran Premi.

La competició començarà cada dia a primera hora i es perllongarà de forma contínua al llarg de la jornada.

L'entrada al recinte esportiu estarà oberta de forma gratuïta a tots els aficionats.

A continuació, us deixem un enllaç per seguir les proves en directe: https://rcpolo.com/live2018.html