• bg1
  • bg5
  • bg6

"Trofeu Open Sports Club" de salt d'obstacles

Open salto abrilDos concursos nacionals de salt un de Ponis i un altre de categoria 2 *, tindran lloc aquest cap de setmana a l’Open Sports Club del Prat de Llobregat, Barcelona.

Els concursos es desenvoluparan al llarg de dues jornades, dissabte i diumenge. En el CSN ** hi haurà diàriament un total de 3 proves oficials de 1,10, 1,20 i 1,30 m, mes tres complementàries de 0,60; 0,80 i 1 m. En el concurs de Ponis estan previstes proves per a totes les categories.

El jurat per a tots dos concursos estarà presidit per Carlota Guerra, acompanyada per Leonor Brozgol i Mª Assumpció Castañe com a vocals. Alejandro Diego Zunszain serà l'encarregat de dissenyar els diferents recorreguts, tenint com a adjunt a Elena Boix. En aquesta ocasió Clara van Gelder assumirà les tasques de delegat federatiu.