• bg1
  • bg5
  • bg6

Pedro Veniss s'imposa al Gran Premi del CSI1 * del Polo

Pedro-Veniss---Anaya-Ste-HermelleFinalitza el CSI1 *, primer de la Ruta de Nadal, que s'ha disputat al llarg del cap de setmana a la pista coberta del Reial Club de Polo de Barcelona

En un emocionant desempat del Gran Premi, al qual només han accedit 3 binomis, el brasiler Pedro Veniss, establert a Barcelona, ​​va ser l'últim a sortir a pista i va saber aprofitar l'avantatge batent amb “Anaya Ste Hermelle” l'excel·lent crono marcat per l'amazona catalana Imma Roquet i “Illanta del Maset”. El francès Philippe Wolff muntant a “Ugreto de Blondel”, es va classificar en tercera posició.

La tercera i última jornada del CSI1 * disputat a la pista coberta del Reial Club de Polo de Barcelona, ​​va començar amb el triomf espanyol de Gonzalo Busca amb “Violane des Loges” en la prova mitjana de dificultats progressives, deixant la segona plaça per al francès Jerome Maurel i “Atendra Z”. En tercer lloc, es va classificar el català Blai Capdevila, muntant a “Fallinus”.

La jove amazona del club barceloní, Valeria Bernat, es va imposar amb “Rock N'Roll” en la prova d'1,25, un barem A amb cronòmetre, seguida per la francesa Laura Benvel i “Magic Mouse”. La seva compatriota Caroline Clavell muntant a “Sirius de Soult”, va ser tercera.

En la jornada de dissabte van arrasar els francesos. Arnaud Fontanelle que divendres ja havia aconseguit magnífiques classificacions amb totes les seves muntures, no només es va imposar en la gran muntant a un sublim “Fabian van de Ronevellei”, sinó que va fer el propi en la prova petita de 1,25 m de velocitat i manejabilitat amb “Adore ME”. El francès així mateix es va classifica segon amb “Bonus d'Authou”, deixant la tercera plaça al seu compatriota Anne Sophie de Gentili amb “Bonita van de Geeneide”. El millor espanyol va ser Ignacio Martínez Canals muntant a “Ulysse du Carroil”, quedant quart.

Vanessa Norblin amb “Nebula” va ser segona en la gran, seguida per Pedro Veniss i “Anaya Ste Hermelle”. Imma Roquet muntant a “Ilanta del Maset”, quarta en la classificació, va ser la millor espanyola en aquesta prova.

Al Petit Gran Premi també es va imposar un altre francès, Jerome Maurel, amb “Atendra Z. Blai Capdevila amb “Mr D” va ser segon, seguit per Rubén Gómez muntant a “Tailormade Bacento”.

En la jornada inaugural Pedro Veniss amb “Anaya Ste Hermelle” va ser el millor imposant-se en la prova gran, Arnaud Fontenelle amb “Fabian van de Ronevallei” va ser segon, seguit per Jesús Garmendia que, muntant a “Clarin de Llamosas”, va ser el millor representant espanyol.

En la mitjana, barem A amb cronòmetre, va tornar a imposar-se un brasiler. En aquest cas va ser Caio Carvalho amb “Aimee N”, seguit per la francesa Laura Benvel i “Magic Mouse” i Vanessa Norblin amb “Estendre Bride”, segona i tercera, respectivament.

Victòria del francès Arnaud Fontanelle, que ja havia quedat segon en la gran, muntant en aquesta ocasió a “Adore ME”, en la prova d'1,25 m. la segona plaça va ser per a l'espanyol Gonzalo Busca amb “Violane des Loges” i Stéphane Darré de França, muntant a “Barone de St Baudille”, va ocupar el tercer lloc.

Valeria-Bernat-con-Rock-NRoll
Jerome-Maurel-con-Atendra-Z