• bg1
  • bg5
  • bg6

Tretze nacions confirmades en el CSI * indoor del Polo

hanna inLa intensa activitat esportiva de la secció hípica del Reial Club de Polo de Barcelona arriba aquest any a la seva recta final amb la disputa dels ja tradicionals jumpings de Nadal.

Uns cent setanta cavalls amb genets i amazones procedents de tretze nacions (Bèlgica, Brasil, Equador, França, Irlanda, Madagascar, Mèxic, Portugal, Suècia, Suïssa, Ucraïna, USA i Espanya) han confirmat la seva participació en el primer dels dos Concursos de Salts Internacionals indoor que es disputaran de forma consecutiva, al llarg dels propers dos caps de setmana, a la pista coberta de l'entitat barcelonina.

El primer CSI de 1 * començarà el divendres i es correrà al llarg de tres jornades. A més de la nodrida participació de genets i amazones estrangers, destaquen muntures nacionals com Blanca Gil, Inma Roquet, Cristina Buti, Blai Capdevila, Jesús Garmendia i Primitivo Nieves, entre d'altres.

Al llarg del cap de setmana es disputaran un total de tres proves oficials diàries, a més de dues complementàries per a cavalls i genets novells.

Elena Boix serà l'encarregada de dissenyar els diversos traçats de la competició. Les proves oficials tindran una alçada que oscil·larà entre 1,25 i 1,40 m, i la seva major dificultat és el seu desenvolupament en una pista de dimensions notablement inferiors a les de la pista olímpica del Polo, que requereixen una gran habilitat i destresa per part de cavall i genet.

El CSI 1 * començarà cada dia a primera hora i es perllongarà de forma contínua al llarg de tota la jornada. L'entrada al recinte esportiu està oberta a tots els aficionats.

Per segon any consecutiu, els resultats del concurs de salts internacional podran consultar-se en viu a través de rcpb.in2strides.com i, un cop finalitzades les proves, descarregar-se en format csv, totalment compatible amb Excel.

A més, està disponible, de forma totalment gratuïta una App, Equipe AB, per a dispositius Android i iOS.