• bg1
  • bg5
  • bg6

Prop de 80 sortides en el CST0 * de Tarrega

tarrega salto NovClub Escola Hípica Tàrrega va celebrar aquest cap de setmana l'últim concurs de salt d'obstacles del 2017.

Albert Hermoso amb "Lord de Peñaflor 42,59%" i amb "Kira HSB" va copar les dues primeres posicions a la prova d'1,20, la tercera plaça va ser per Sergi Vendrell amb "Va Tout". En 1,10 el guanyador va ser Llorenç Castan muntant a "Aguacate", segon Marçal Piro amb "Ibanito CP" i Gerard Vallverdú amb "Kripton" va ser tercer.

El major nombre de participants es van donar cita per disputar la prova d'1 m, on les tres primeres posicions van ser per  Oriol Arjona amb "Comotu", Javier Burgues amb "Arturo" i Ares Bellera amb "Roma". En 0,90 la primera posició va ser per Carlota Marques i "Roma" ja que van aconseguir el millor temps de la prova, seguits de Duna Foix amb "Lia" i Roger Sole amb "Rembrant Pi" que van ser segona i tercer respectivament. Guanyador de 0,80 Josep Mª Poblet amb "Pinta Wiffi", Ruben Martínez amb "Cendra" va ocupar la segona posició mentre que Carlota Marques i "Lord" van finalitzar tercers.

Molt bons recorreguts, tots ells sens falta, van realitzar els genets i amazones més novells en les proves de menor altura, 0,60 i 0,40, finalitzant tots execuos.