• bg1
  • bg5
  • bg6

Margaret Mollet i Vivi DHZ guanyen el Gran Premi en el CSN2 * del RCPB

Margaret Mollet ViviL'amazona d'origen suís, Margaret Mollet, va ser la brillant guanyadora del Gran Premi del CSN2 * disputat durant el cap de setmana al Reial Club de Polo de Barcelona.

Amb Vivi DHZ va ser la millor de la prova reina, disputada en dues mànegues, seguida per Maya Torres muntant a Under Pressure K i Carlota Vilarrubí amb Hector VH End House.

Prèviament va tenir lloc la prova sobre 1,30 m de dificultats progressives guanyada per Oliver Singleton i Easter CEC, que prèviament ja s'havia imposat en la prova d'1,20 m muntant a Romulus du Fraigneau. Valeria Bernat amb Rock N'Roll es va classificar en segona posició i Anna Villagrasa, muntant a Tonamore, va ser tercera.

En 1,20  Xavier Bernat va ser segon amb Amore i Aljeandra Fransitorra tercera, muntant a Ramira.

La tercera i última jornada del CSN2 * que va comptar amb la participació de 180 binomis, va concloure amb la prova de 1.10 i la victòria de l'amazona de l'Open Sports Club, Sofia Font amb Iroko. El van seguir Romane Baudat amb Swilldy de St. Simeon i Ivon Rodríguez muntant a Garcia van de Gestelhoeve, segona i tercera, respectivament.

El CSN2 * va començar divendres amb el triomf d'Álvaro Zambrano muntant a Wilbowee a la gran, metres la prova d'1,20 va ser per Àngel Cerdido amb Ego del Maset. Yago Mercè va ser el millor en la prova petita de 1,10 m amb la seva euga Erkina Heather.

Dissabte va despuntar Joel Vallés muntant a Naval M va guanyar la gran, mentre Clara Marcè feia el mateix amb Onagra CP al Petit Gran Premi. La prova d'1,10 m va ser per a Cira Martínez muntant a Charnini.