• bg1
  • bg5
  • bg6

Nou Concurs de Salts Nacional a la pista olímpica del Polo

P. GoyoagaProssegueix l'espessa agenda esportiva del Reial Club de Polo de Barcelona amb la disputa, el proper cap de setmana, d'un nou CS2* a la pista olímpica d'aquesta centenària entitat barcelonina.

Ja està confirmada la participació de més de 150 binomis de tot Catalunya que competiran en les diverses proves diàries.

Oliver Singleton, Alejandra Fransitorra, Gonzalo de Almeida, Raquel Gatell, Francisco Goyoaga, Carlota Castellví i molts altres prendran part en aquest esdeveniment que es disputarà al llarg de tres jornades.

En aquesta ocasió la directora tècnica de la competició serà Elena Boix, encarregada de dissenyar els diversos traçats d'un total de quinze proves. A més de les competicions oficials amb altures sobre 1,10, 1,20 i 1,30 h, està prevista la celebració d'altres sis proves complementàries de 80 cm i 1,00 m per a cavalls i genets novells.

El concurs començarà el divendres al matí i es correrà de forma contínua al llarg de les tres jornades. Els horaris i ordres de sortida podran consultar diàriament a la pàgina web del Reial Club de Polo de Barcelona (www.rcpolo.com).

Diumenge al migdia tindrà lloc el Gran Premi, prova més important d'aquest certamen. L'accés a les instal·lacions esportives estarà obert a tots els aficionats.