• bg1
  • bg5
  • bg6

El CSI Ambassador Class reuneix deu nacions

merce erkina 1Un any més les instal·lacions del Reial Club de Polo de Barcelona acolliran el CSIV-B Ambassador Class, el Concurs de Salts Internacional de Genets Veterans, que tindra lloc del 13 al 15 d'octubre.

Aquesta edició comptarà amb la participació de genets i amazones procedents de deu nacions (Alemanya, Bèlgica, França, Gran Bretanya, Holanda, Irlanda, Itàlia, Suècia, Suïssa i Espanya). Un total de setanta-quatre genets i amazones i cent cavalls competiran a la pista olímpica del club barceloní. Entre els representants espanyols destaquen Antonio Aixerch, Jaume Astiz, Xavier Bernat, Luis Comas, Jesús Dolz, Santiago Gimeno, Santiago Mercè, Àngel Mompó, Beatriz Mònaco i Jose Miguel Rosillo.

Al llarg de les tres jornades es disputaran un total de tretze proves, destacant especialment la copa per equips de dissabte i el gran premi que tindrà lloc el diumenge. Elena Boix serà l'encarregada de dissenyar els diferents traçats i les altures oscil·laran entre 1,10 i 1,25 m.

La principal característica d'aquest concurs de salts internacional és que els genets han de tenir més de 49 anys i les amazones haver complert 45.

La competició es desenvoluparà de forma contínua durant les tres jornades i l'accés serà gratuït per a tots els aficionats.