• bg1
  • bg5
  • bg6

Joel Vallès i “Naval M”, es porten el Gran Premi de la Ruta Costa Brava 1

JValles NavalMAcaben el CSN * i CST del Centre Eqüestre Alt Empordà en un cap de setmana calorós marcat pel bon ambient i una mitjana de 80 sortides a pista diàries.

En les proves grans, Joel Vallès ha estat el gran triomfador, ja que a més de la Prova Reina que es va emportar al ser l’únic binomi sense penalitzar en les dues manegues,  també va ser el guanyador del primer dia i segon en la segona, sempre amb “Naval M”. Gran concurs també de Xavi Artigas, responsable de l'Hípica Bosquerós, guanyador amb “Calipso” de la prova d'1.20m divendres, de la de 01:30 dissabte i 3r classificat en el Gran Premi.EModroño XArtigas

En la prova de 1:20 metres, Montse Plavedeya i “Chopin del Mas” es van emportar el Petit Gran Premi, amb només dos binomis al desempat. Segon de nou Joel Vallés, en aquesta ocasió muntant a “Señorita de Pravia. Tercera, Laia Castell amb “Bon Vivant”. Aquest mateix binomi han estat els més ràpids en la prova de 1.20m de diumenge, portant així, la prova.

La prova més nombrosa, la de 1.10metres, amb triomf d'Àlex Codina i “Lulu de Masferrer” divendres, Paula Fuentes i “Kantor de Jazz” dissabte i també diumenge.

LCastell BonVivantMolt contents de veure la gran participació en les proves territorials i de promoció. Agrair a clubs com Can Comas, Bosquerós, Cep Llers, Casa Nostra, Auriga o Julian Agut, la seva confiança en les nostres instal·lacions per iniciar els més petits.

El Comitè Organitzador vol agrair també als col·laboradors (Pavo, Moli de Serra, Personimals, Vascorino, La Cometa Olivia) i així com al Jurat i equip de pista el seu ajuda a fer que tot flueixi a la ruta Costa Brava.