• bg1
  • bg5
  • bg6

La Ruta de la Cerdanya ja està en marxa

CAPDEVILAFALLINUS-cerdanya-minAquest cap de setmana, ha començat a Puigcerdà, la XVIII edició de la Ruta de la Cerdanya.

Tradicionalment, la Ruta de la Cerdanya inclou concursos territorials de Doma Clàssica i Salt d'Obstacles, encara que enguany només es podran celebrar les proves de salt d'obstacles, ja que la construcció de la nova pista de sílice ha retardat el calendari de competicions. Així i tot, els canvis en la pista han estat molt ben acollits, i en aquest primer cap de setmana amb la celebració del CSN***  s'han aplegat més de 200 cavalls.

La Ruta de la Cerdanya, va engegar divendres dia 28 i acabarà el proper 8 d’agost.  En aquest primer CSN, cal destacar l'actuació de Blai Capdevila i "Mr. D" guanyador del Gran Premi de diumenge, i que també es va fer amb la tercera posició.   En la prova de 1.30m destacar la victòria de Mª Dolores Zambrano amb "Zirco" , la de'Andrea Jordà amb "Viarada de Mescam" a 1.25m i Albert Hermoso muntant a "Indiana Revolution" a 1.20m.

Dissabte, el guanyador de la prova gran va ser el madrileny Alfonso Gredilla  muntant a "Rasta d'Auge" (que també va encapçalar la classificació divendres) seguit de Blai Capdevila i de Patricia Fraguas amb "Zurbaran".

Agrair la col.laboració de tots els patrocinadors, especialment a Central Hípica, Equipassio, Coca Cola, Bodegas Muga, Tyrovol, Karting el Pla i la presencia de Land-Motor Quadis, que presenten els nous models de Range Rover prèvi a la presentació oficial al mes d'octubre a Barcelona.

Sub galleries