• bg1
  • bg5
  • bg6

Tot a punt per al primer concurs de la Ruta Costa Brava

Ruta costa BravaEl C. E Alt Empordà, Llampaies, està ultimant els darrers preparatius per començar el divendres 4 amb el primer cap de setmana de concursos que formen part de la V Edició de la Ruta Costa Brava.

Dos concursos de Salts de nivell nacional 1*, dos concursos territorials, el social amb prova de relleus, el mític sopar de cloenda de la Ruta i una nova edició de la exitosa Jump & Bike de l’any passat són alguns dels actes del programa d’aquesta 5a edició. Obstacle RCB

Amb una previsió de 100 sortides diàries a pista, la competició comptarà amb alçades des de 0.40 per als que s’inicien en la disciplina del salt d’obstacles fins al Gran Premi dels diumenges, a una alçada de 1.30 metres.

Han confirmat la seva participació Joel Vallès i el seu equip de competició del Centre Eqüestre Heras, el Club Casa Nostra amb Berta Fernández al capdavant, Àlex Vilches i el seu Team de La Bruguera Serinyà, Ferran Cercós del Centre d’equitació del Penedès, Toni Hidalgo de l’Open Sports Club i els sempre fidels clubs de la zona: Hípica Bosquerós, Centre JM Caballero, Can Comas, etc. Zona chill out

Per tal que tot flueixi de la millor manera, la Ruta Costa Brava s’envolta del millors professionals al Jurat: Angel Vilches, Griselda Cristofol i Carlos Gracia; Albert Bernat serà l’encarregat de dissenyar els recorreguts i Andrea Fraguas la veterinària oficial.

Del 4 al 13 d’agost torna l’event hípic de l’estiu a l’Empordà, us hi esperem!