• bg1
  • bg5
  • bg6

El cavall ‘Olímpic’ a la Festa Final del Joc dels Jocs

Olimpic 2017Ahir al matí l’Estadi Olímpic Lluís Companys de Barcelona va rebre una visita molt especial: la de l’Olímpic,  un cavall de fibra de vidre i de mida natural

Aquest estiu recorrerà la ciutat de Barcelona visitant alguns dels seus llocs més emblemàtics a la espera de l'arribada del CSIO Barcelona 2017, l'esdeveniment hípic més important del món, que se celebrarà al Reial Club de Polo de Barcelona del 28 de setembre a l'1 d'octubre.

Olímpic ha estat presentat oficialment a l'Estadi Olímpic davant més de 2.000 nens i nenes en el marc de la festa final del "Joc dels jocs", l'activitat de promoció de l'esport escolar commemorativa dels 25 anys dels Jocs Olímpics i Paralímpics que durant tres mesos més de 2.000 alumnes de 33 centres educatius han estat treballant des de diferents vessants.

El cavall Olímpic ha sorgit de la imaginació dels nens i nenes de l'escola Virolai Grimm en homenatge a la Barcelona del 92 i és el protagonista de l'acció #BCNalgalop, que organitza la Barcelona Equestrian Challenge (BECH) en col·laboració amb l'Institut Barcelona Esports (IBE).

Aquesta iniciativa forma part de l'eix educatiu de la BECH i busca la implicació de totes les escoles i nens i nenes participants en l'activitat del Pony Park del Parc de l'Oreneta. Es tracta de l'esdeveniment estrella de la BECH, el principal objectiu de la qual és apropar el món del cavall als nens entre 5 i 8 anys i les seves famílies. També aquest any, el Pony Park rebrà a un total de més de 5.000 nens procedents de 90 escoles de l'àrea metropolitana de Barcelona. Totes les escoles interessades entren anualment en un sorteig per a pintar a aquest singular cavall.

Fotos: Nacho Olano

presentacion Olimpic 12 junio 2017presentacion Olimpic1 12 junio 2017