• bg1
  • bg5
  • bg6

Celebrat CST0 * en el Club Hípica Terra Ferma

14192781 656088254539647 1182663165964610068 nDiumenge passat es va organitzar al Club Hípica Terra Ferma un concurs de salt d'obstacles territorial, on es van disputar un total de sis proves oficials.

Les proves d'1,20 i 1,10 van ser Dificultats Progressives. Oriol Pradells amb "Lilo Cop", va ser el guanyador de la de major altura, seguit de Monica Rodriguez amb "Feliz" i Pau Mateu amb "Wilem". La victòria a la prova de 1,10 va ser per Ainhoa ​​Roige muntant a "Estrella" únic participant que va finalitzar el seu recorregut sense falta. També sense falta varen ser els recorreguts dels genets que van encapçalar la classificació a 1 m, el millor crono va ser per Marçal Piro i "Callowfeenish Rock", Ares Bellera amb "Roma" i Josep Casal amb "Atalaya de Gan" van ser segon i tercer.

Tres amazones van ocupar les primeres posicions de 0,90, Ariadna Benaigues amb "Lluent de Socam", Laia Serra amb "Menut" i Elena Stegher amb "Moro". Prop de 20 binomis van disputar la prova de 0,80 on molts d'ells finalitzaven sense falta, la més ràpida va ser Regina María Gil muntant a "Maver Iznate", la segona posició va ser per  Ángel Torres amb "Bandoler" i Josep Maria Poblet amb " pinta Wiffi "va ser tercer.

Gabriela Franqué, Duna Foix, Andrea Tena, Ian Oliver, Josep María Poblet, Mónica Batuecas, Regina María Gil y Ángel Torres van ser ex ecuos a la prova de 0,60, després de finalitzar els seus recorreguts sense falta i en el temps.