• bg
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Espanya, amb el català Pau Dorca com a capità, finalitza cinquena a l’Europeu de TREC

equip-espanñolEls dies 5, 6 i 7 de setembre, es va celebrar a la localitat italiana de Pratissolo di Scandiano, el Campionat d’Europa de TREC de les categories Absoluta i Junior. En totes dues categories, els dos equips espanyols van finalitzar en la cinquena posició, destacant la participació dels catalans, Pau Dorca, Aleix Font, Bernat Font i Silvia Torrents.

En les dues categories, Pau Dorca va exercir de Cap d’equip, i casualment es va obtenir la mateixa classificació final. En absoluts, Pau Dorca va concursar a lloms de Lukas 510, obtenint  a la prova d’Orientació la millor posició dels espanyols participants, finalitzarnt en la tretzena posició. En absoluts, van participar un total de tretze equips, per aquest motiu la cinquena posició és un bon resultat per a la delegació espanyola, que també va veure com els joves obtenien el mateix resultat, però en aquesta categoria van participar finalment un total de nou equips.

Pel que fa els resultats individuals dels catalans, Pau Dorca va finalitzar en la vintena posició en Absoluts, Aleix Font ho va fer en la dinovena en Juniors, mentre que Bernat Font i Silvia Torrents, van quedar eliminats a la Prova d’Orientació.