• bg
  • bg3
  • bg4
  • bg5

El CAVA celebra el darrer concurs classificable pel Campionat d’Espanya de Doma Clàssica de Menors

verano-baja-mciEl CAVA organitzarà els dies 26 i 27 de juliol, un doble concurs de Doma Clàssica (CDN2*+CDN M) i que serà la darrera oportunitat per poder puntuar de cara al Campionat d’Espanya de Doma Clàssica de Menors que es celebrarà del 4 al 7 de setembre a Segòvia.

Com dèiem, aquest CDN M, serà la darrera oportunitat per puntuar i poder participar en el campionat d’Espanya de Doma de Menors, per aquest motiu els binomis que encara no han assolit les mitjanes necessàries tindran una darrera oportunitat. Aquest concurs es dividirà en dues jornades i tindrà un total de catorze proves dividides entre els dos dies i que correspondran a les Reprises d’Alevins, Infantils, Ponis, Juvenil 0*, Juvenil, San Jorge, Kür Junior i Kür YR.

Conjuntament a aquest concurs, també es realitzarà un CDN** que tindrà un total de 21 proves oficials, dividides també en dues jornades i que correspondran a Alevins, Infantils, Juvenil 0*, Juvenil, San Jorge, Clàssica I, Intermèdia, Clàssica II, Gran Premi, Kür Gran Premi, San Jorge, i les proves destinades a Poltres de 4, 5 i 6 anys.

Aquests dos concursos seran jutjats per Maria José Vignau com a Presidenta del Jurat, amb Meritxell Agramunt, Bàrbara Regàs i Clare Benmayor com a Vocals, Núria Garzón exercirà de Veterinària i Renata Martin serà la Delegada Federativa.