• bg
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Els catalans Kevin Roegele, Dolors Moncayola i Josep Bassols participen en el Campionat d’Europa de Doma Clàssica

European-Championship-K-YR-2014-35Arezzo (Itàlia) ha acollit en els darrers dies el Campionat d’Europa de Doma Clàssica de Menors i que va comptar amb la presència dels catalans, Kevin Roegele, Dolors Moncayola i Josep Bassols.

A la categoria Junior, el representant català va ser Kevin Roegele, que a lloms de Wieske, va realitzar un bon concurs, obtenint una meritòria mitjana de 69.000%, però no va poder classificar-se per a la prova final després d’obtenir el vint-i-dosè millor resultat, fet que no el va permetre passar a la ronda final a on només es classificaven els divuit millors conjunts. Per equips, l’equip espanyol va classificar-se en novena posició amb un total de 206.730 punts, en una classificació comandada per l’equip alemany amb un total de 220.432 punts.

A la categoria de Joves Genets, la millor actuació catalana va ser la realitzada per Dolors Moncayola, que a lloms de Zchufro C, va finalitzar en la posició número vint-i-quatre, amb un total de 68.421%. L’amazona tot i obtenir un bon resultat, no va poder classificar-se per a la prova Freestyle. A més de Dolors Moncayola, en aquesta categoria també va participar, Josep Bassols amb Dustin, que va obtenir una puntuació de 64.316%. Per equips, el conjunt espanyol va finalitzar en la dotzena posició amb un acumulat de 196.985 punts, obtenint també l’equip alemany el triomf en aquesta categoria amb un total de 221.553 punts.

Fotografia: Top Iberian