• bg
  • bg4
  • bg5

Triple concurs en el CIE amb especial atenció a la Lliga de Ponis

petitEl Centre Internacional Eqüestre (CIE) de la localitat de Sant Pere de Vilamajor viurà un intens cap de setmana hípic amb un triple concurs a les seves instal·lacions i que correspondran a un CDT0*, un CDT1* i una nova jornada de la Lliga Catalana de Ponis que estarà dedicada exclusivament en aquesta ocasió a la Doma Clàssica.

Sens dubte que el plat fort serà aquesta nova jornada de la Lliga Catalana de Ponis. En total es realitzaran vuit proves oficials, i que correspondran a les categories d’ AP Criterium, Ponis A, Ponis B, Ponis B2, Ponis C, Ponis C2, Ponis D i Ponis D2. A més de les proves destinades els Ponis, també es realitzaran les proves corresponents el CDT0* i el CDT1*. En el primer es celebraran sis proves oficials i que seran les Reprises AP, AP/Sin Galops, Reprise 1, Reprise 2, Reprise 3A i Reprise 4. Per la seva part, en el concurs corresponent el CDT1*, es desenvoluparan un total de vuit proves oficials i que seran les Reprises d’Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenil 0* Equips, Juvenil Equips i San Jorge.

Els tres concursos seran jutjats pel mateix jurat i que estarà conformat per Bàrbara Regàs com a Presidenta, Marta Condeminas i Paquita Kriens com a Vocals i Socorro Blas com a Delegada Federativa.