• bg
  • bg4
  • bg5

S'inicia una nova edició de la Ruta de la Cerdanya

Riacardo Fresquet_rossini_chiquetAquest proper dissabte s'iniciarà una nova edició de la RUTA de la CERDANYA, un dels esdeveniments hípics més importants de l'estiu a Catalunya i que enguany arribarà a la seva catorzena edició i que enguany s’inaugura amb la celebració de tres proves territorials de Doma Clàssica.

En aquest primer cap de setmana de competicions en el Club Hípic Cerdanya, es realitzaran un total de tres concursos de Doma que correspondran a les categories de CDT0* i CDT1*. El primer concurs es celebrarà el dissabte i serà de la categoria CDT0*. En aquest primer concurs es realitzaran sis proves oficials i que correspondran a les Reprises: AP Sense Galops, AP, 1, 2, 3A i 4. Aquestes mateixes proves també es realitzaran durant la jornada dominical durant la disputa del segon CDT0* del cap de setmana.

El diumenge, a més de la celebració del segon CDT0*, es desenvoluparà també un CDT1*, que tindrà un total de deu proves oficials, i que correspondran a les Reprises de Benjamins Equips, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenil0* Equips, Juvenil Equips, San Jorge, Promoció 1 i les Preliminars de poltres de 4, 5 i 6 anys.

Aquests tres concursos de Doma Clàssica seran jutjats per Marta Condeminas com a Presidenta del Jurat, amb Paquita Kriens, Jaime Serrano com a vocals, mentre que la Delegada Federativa a les tres competicions serà Socorro Blas.