• bg
  • bg4
  • bg5

El Campionat d’Espanya de Doma de Can Alzina protagonista de TDP

morganbarbancon vitanaEl Campionat d’Espanya de Doma Clàssica que es va celebrar fa unes setmanes a les instal.lacions de Can Alzina, ha estat protagonista en el canal TELEDEPORTE, dins el programa Objetivo Rio 2016.

En aquest intens reportatge, a més d’un ampli resum del Campionat, es pot gaudir de les impressions dels diferents genets i amazones que tenen opcions de formar part de l’equip espanyol de Doma Clàssica en els propers Jocs Olímpics de Rio en 2016. En aquest programa, podem conèixer les impressions de genets i amazones catalans com Beatriz Ferrer-Salat, les germanes Barbançon, Lauro Aguiló o Luis Lucio.

A continuació us deixem el vídeo del programa que de ben segur us agradarà visualitzar:

CAMPIONAT D'ESPANYA