• bg
  • bg4
  • bg5

El català Carlos Muñoz continua la seva preparació a USA

image2El genet català, Carlos Muñoz, continua la seva exitosa preparació que està realitzant en els Estats Units, i aquest darrer cap de setmana va conquerir el triomf en un concurs de categoria nacional i que es va desenvolupar a l’Estat de New Jersey.

En aquesta competició, el català va conquerir el triomf en les dues proves corresponents el Medium Tour Intermedia A . El primer dia de competició, el català, a lloms de First Fisherman, un cavall Hannoverià de 12 anys, va obtenir una mitjana de 74.000%, aconseguint la primera posició. El dia següent, el català va tornar a comandar la classificació, en aquesta ocasió aconseguia una millor puntuació arribant fins el 76.000%. Després d’aquest magnífic resultat, el català continua amb la seva preparació que té com a objectiu per aquesta temporada finalitzar l’any competint en Gran Premi. De moment, la seva estada els Estats Units està sent molt satisfactòria i continua amb pas ferm per aconseguir els seus objectius més immediats.