• bg
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Beatriz Ferrer-Salat guanya la primera prova del Criterium del Campionat d’Espanya de Doma

beatriz-ferrer-salat-dupre1Els Campionats d’Espanya de Doma Clàssica i Doma Paraeqüestre, es van inaugurar ahir amb la celebració de la prova San Jorge del Criterium i que va tenir com a guanyadora a l’amazona catalana, Beatriz Ferrer-Salat.

Beatriz FS_con_polo_FCHL’amazona olímpica, que competia a lloms de Du Pre, va obtenir la victoria amb una mitjana de 71.447%, seguida de Sandra Peña, que amb Sabbatik Rubi, va finalitzar amb un total de 69.184%, mentre que la tercera posició va ser pel genet olímpic, Juan Antonio Jiménez, que amb Elevado va finalitzar el seu concurs amb un total de 68.974%. En aquest campionat, es realitza i com a gran novetat, les proves Màster, realitzant-se durant la primera jornada les corresponents a cavalls de 5 i 6 anys. A la prova preliminar de 5 anys, el triomf va ser per Jamaicano de Ymas III muntat per Juan Pablo Matute, amb un 80.800%, seguit de Quarter Back Junior, muntat per Alejandro Azores, amb un total de 79.800%, mentre que la tercera posició va ser per Genciano BCN muntat per l’amazona holandesa, Emmilie Scholtens.

A la prova corresponent a la Preliminar de 6 anys, el triomf va ser per Doctor de Encinasola, muntat per José Antonio Garcia Mena, amb un resultat de 85.200%; en segona posició, es va classificar Dragao Figueiras, també muntat per Garcia Mena, amb una mitjana de 77.400%, tancant el podi, Dark Jazz, muntat per José Raga, amb un 75.800%.

Durant el dia d’avui, el Campionat continuarà amb les primeres proves del Campionat Paraeqüestre així com la primera prova del Campionat Absolut.